trigger pro připojení el. padů, dva Jack 6.3 vstupy, 100 zvuků, MIDI IN/OUT, slot pro SD paměťovou kartu, provoz na síťový zdroj (v ceně) nebo 4x AA baterie
Malý, bateriemi napájený Trigger Modul TM-2 představuje jednoduché řešení jak rozšířit akustické bicí sady o univerzální elektronické perkuse. Dva trigger vstupy podporují širokou nabídku padů a bicích triggerů Roland. Obsahují pečlivě připravené profesionální zvuky optimalizované pro rozšíření možností akustické bicí sady. Po zapracování do vaší sady máte na dosah Multi-efekty studiové kvality a dokonce můžete spouštět své vlastní WAV zvuky, smyčky a doprovodné stopy z SDHC karty. Chcete-li si vytvořit výkonnou hybridní bicí sadu ve které spolupracují akustické a elektronické prvky, dosáhnete toho velmi jedoduchým způsobem: kombinací TM-2 s produkty, jako je Roland BT-1 Bar Trigger Pad, KT-10 Kick Trigger Pedal, nebo akustické bicí triggery řady RT.
- Kompaktní trigger modul pro akustické bubeníky, určený k rozšíření jejich sady o elektronické perkuse
- Více než 100 připravených profesionálních zvuků v rozmezí od akustických bicích a perkusí, po moderní elektronické nástroje
- Obsahuje množství zvuků a zvukových prvků určených k vrstvení se zvuky akustických bicích, nabízí pokročilé výrazné zvuky pro živé hraní přes PA systém
- Vhodné pro všechny žánry, od rocku a metalu, po elektronickou hudbu
- Slotna SDHC karty umožňuje uživateli spouštět vlastní zvuky WAV uložené na SDHC mediu, od jednorázových samplů a smyčkových frází, po kompletní doprovodné stopy
- Dva trigger vstupy s podporou single- i dual-trigger padů
- Jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní pro vytváření a výběr sad
- Zpracujte zvuk sady výkonnými efekty jako je reverb, flanger, delay a další
- Kompatibilní s akustickými bicími triggery řady Roland RT a Roland perkusními pady, včetně BT-1 Bar Trigger Pad, KT-10 Kick Trigger Pedal, V-Pad a V-Cymbal
- Napájení bateriemi nebo přibaleným AC adaptérem, výdrž až čtyři hodiny na čtyři baterie velikosti AA
- Přibalená montážní deska umožňuje připevnit TM-2 na hi-hat stojan nebo na bicí rack pomocí standardní víceúčelové svorky (multi-clamp)
- MIDI I/O pro spouštění zvuků v externích zvukových modulech, záznam MIDI dat do hudebního software a hraní na TM-2 z jiných zařízení
Pohodlný a dostupný způsob, jak vytvořit výkonnou hybridní bicí sadu
Díky jeho ultra kompaktní velikosti, jednoduché obsluze a velmi přijatelné ceně, nabízí TM-2 způsob, jak dodat sílu elektronických perkusí Roland vaší akustické bicí sadě. Montáž je se standardním hardware rychlá a snadná jak na hi-hat stojan, tak na bicí rampu. Pohodlný provoz na baterie eliminuje nutnost přidávat do sestavy další zdroj. Intuitivní panel je vybaven známými kontrolery, pro přiřazení zvuků trigger vstupům a jejich uložení do sad a velká, snadno ovladatelná tlačítka pro vyvolání sad, na které chcete hrát.
Trigger vstupy pro pady a akustické bicí triggery Roland
TM-2 je vybaven trigger vstupy pro zapojení dvou padů nebo trigger zařízení současně. Můžete použít téměř libovolný pad z obsáhlé řady Roland V-Drums, včetně těch, jež podporují dual triggering. Pokud si vytváříte hybridní sadu, ideálními partnery pro TM-2 jsou BT-1 Bar Trigger Pad, který má zakřivený tvar a montuje se na ráfek akustického bubnu, a nový KT-10 Kick Trigger Pedal, vybavený inovativním, designem "vše v jednom", s kompaktní velikostí, takže se pohodlně vejde k ostatním pedálům sady. TM-2 také skvěle spolupracuje s řadou akustických bicích triggerů Roland RT, montovaných na kopák, virbl a tom.
Okamžitě připravené profesionální zvuky pro rozšíření akustických bicích při živém představení
Profesinální bubeníci a zvukaři se i během významných koncertů s akustickými bicími hraných živě přes PA systém, snaží vytvořit dokonalé, výrazné zvuky. Díky TM-2 a řadě RT akustických bicích triggerů, snadno získáte perfektní rytmické zvuky v koncertní kvalitě, ať hrajete kdekoliv. Trigger modul nabízí širokou paletu akustických zvuků a zvukových prvků, optimalizovaných pro vrstvení s akustickými bicími, současně s běžným výběrem elektronických zvuků pro moderní hudební styly. Navíc, tradiční perkusní nástroje TM-2, jako jsou cowbell, wood block, wind chimes a další, se perfektně hodí pro rozšíření schopností libovolné akustické sady, pomocí kompaktního zařízení, jako BT-1 Bar Trigger Pad.
Uživatelské rozšíření s využitím SDHC karty
Použití zvuků s TM-2 je velmi snadné, podobně jako u studiových bicích zvuků při nahrávání songů, zvukových efektů, groove smyček, či kompletních doprovodných stop. Stačí zkopírovat WAV audio soubory z počítače na SDHC kartu a tu vložit do slotu trigger modulu – a je to! Vaše vlastní zvuky využijete společně s interními zvuky při vytvářenní sad, jejichž zvuk lze dále zpracovat pomocí multi-efektů připravených v TM-2.
Rozšiřte své možnosti přes MIDI
MIDI I/O v TM-2 umožňuje ještě dále rozšířit vaši elektronickou perkusní sestavu o externí zařízení. Můžete spouštět zvuky v modulech V-Drums, keyboardech a syntezátorových modulech, a po připojení do počítače přes MIDI rozhraní také nahrát MIDI data a hrát zvuky v běžném hudebním software. Stejně tak je možné přehrát zvuky v TM-2 – jak interní, tak WAV zvuky, uložené na SDHC kartě – z externího MIDI zařízení.
Roland Corporation je celosvětově jeden z nejznámějších a nejdůležitějších výrobců zejména elektronických, ale i jiných hudebních nástrojů a jejich příslušenství. Roland byl založen Ikutaro Kakehashiem18. dubna 1972 v japonském městě Osaka, kde Roland také sídlil až do roku 2005 - tehdy se přestěhoval do města Hamamatsu. Pokud jde o původ jména této firmy, traduje se, že vychází ze středověkého eposu Píseň o Rollandovi. Skutečnost je nicméně mnohem méně prozaická – jméno Roland vybral Kakehashi z telefonního seznamu, když hledal dvouslabičné slovo počínající na písmeno R, které tehdy netvořilo první hlásku jména žádného z konkurentů.
Roland dal již z počátku své existence vědět, že bude na trhu opravdu agresivním hráčem. Již pár let po vzniku začal prodávat jedny z prvních kláves a syntezátorů na japonském trhu, které si ihned získaly ohromnou oblibu. Roku 1975 přišel s dnes legendárním modelem kytarového aparátu Jazz Chorus. Krátce na to vyvinul své první kytarové efekty nebo automatické bubeníky. I v 80. a 90. letech uváděl na trh nástroje, které nabízely to nejlepší, co v dané době mohl muzikant získat.
Číst více