Randall Amplification je firma zabývající se výrobou tranzistorových, hybridních i lampových aparátů, a to již od roku 1969, kdy byla založena Donem Randallem. Tento muž dříve spolupracoval s Leo Fenderem. Zajímavostí je, že se dokonce podílel na vývoji a pojmenoval slavné modely kytar Telecaster a Stratocaster. Dnes je Randall Amplification divizí společnosti U.S. Music Corporation, pod kterou spadají například i kytary Washburn či Parker, struny Vinci, audio technika SoundTech nebo basové aparatury Eden.
Když tato společnost vznikla, zaměřila se zejména na kytaristy hledající sílu a průbojnost tónu za co nejnižší cenu. Vzhledem k tomu, že v této době se začaly prudce rozvíjet tranzistorové zesilovače, není divu, že se Randall zaměřil zejména na ně. Na trh přinesl výrobky, které by se snadno charakterizovaly pomocí čtyř slov: síla, agresivita, spolehlivost, hlasitost.
Vývoj samozřejmě neustal u tranzistorových komb a zesilovačů, brzy se v nabídce objevily i lampové aparáty a Randall zaplul i do vod modelingových zesilovačů – nešlo ovšem o skok do stále silnějšího proudu digitální výbavy, Randall se rozhodl jít cestou zesilovačů s výměnnými moduly předzesilovačů – zesilovač máte stále jen jeden, ale pokud Vám přestane vyhovovat zvuk, stačí vyměnit modul za jiný.
Je pravda, že všechny modely Randall reprezentují jednu a tu samou filosofii – nabídnout opravdu velmi silné a agresivní zkreslení, ale nezapomeňme, že Don Randall dlouho pracoval s Leo Fenderem, a tudíž ani pojem čistý zvuk mu není cizí. Tyto zesilovače s reproboxy či komba mají velmi průrazný zvuk při jakémkoli nastavení a své účely v kapele plní na výbornou.
O kvalitách těchto aparatur jistě vypovídají mnohé recenze ve velkém množství prestižních hudebních magazínů po celém světě i jména kapel a hráčů, z jejichž nahrávek můžete Randally slyšet. Jen namátkou: Metallica, George Lynch, Pantera, Linkin Park, Disturbed, Kiss, King’s X, Anthrax, Arch Enemy, Mudvayne, Alice Cooper, Atreyu, Black Symphony, Evile, SOiL nebo Sevendust.
Číst více Když tato společnost vznikla, zaměřila se zejména na kytaristy hledající sílu a průbojnost tónu za co nejnižší cenu. Vzhledem k tomu, že v této době se začaly prudce rozvíjet tranzistorové zesilovače, není divu, že se Randall zaměřil zejména na ně. Na trh přinesl výrobky, které by se snadno charakterizovaly pomocí čtyř slov: síla, agresivita, spolehlivost, hlasitost.
Vývoj samozřejmě neustal u tranzistorových komb a zesilovačů, brzy se v nabídce objevily i lampové aparáty a Randall zaplul i do vod modelingových zesilovačů – nešlo ovšem o skok do stále silnějšího proudu digitální výbavy, Randall se rozhodl jít cestou zesilovačů s výměnnými moduly předzesilovačů – zesilovač máte stále jen jeden, ale pokud Vám přestane vyhovovat zvuk, stačí vyměnit modul za jiný.
Je pravda, že všechny modely Randall reprezentují jednu a tu samou filosofii – nabídnout opravdu velmi silné a agresivní zkreslení, ale nezapomeňme, že Don Randall dlouho pracoval s Leo Fenderem, a tudíž ani pojem čistý zvuk mu není cizí. Tyto zesilovače s reproboxy či komba mají velmi průrazný zvuk při jakémkoli nastavení a své účely v kapele plní na výbornou.
O kvalitách těchto aparatur jistě vypovídají mnohé recenze ve velkém množství prestižních hudebních magazínů po celém světě i jména kapel a hráčů, z jejichž nahrávek můžete Randally slyšet. Jen namátkou: Metallica, George Lynch, Pantera, Linkin Park, Disturbed, Kiss, King’s X, Anthrax, Arch Enemy, Mudvayne, Alice Cooper, Atreyu, Black Symphony, Evile, SOiL nebo Sevendust.